fredag 2 maj 2008

Mycket REKLAM!!!

JA JAG KÖR MED MYCKET REKLAM detta har ni redan sett men det är en kul och givande grej så ni är välkomna att utforska dessa ,,,Jag gör detta för jag jobba med att öppna en GARN - butik med mycket lite reklam så jag kollar om det finns någon bra reklam att lägga ut .
jag är ej någon som luras jag har själv kollat ALLT SOM JAG LÄNKAR / LÄGGER UT SÅ DET ÄR MYCKET SÄKER ATT KOLLA DESSA KLICK OM NI VILL FUNDERA PÅ ATT SÄLJA GARN absolut bara garn ALLT MED EN STICKFASTHET PÅ så hoppas ni kommer förbi och kolla den men det är ett jätte jobb och jag hoppas vara klar till augusti månad med BUTIKEN PÅ NÄTET ,,

välkomna ALLA STICKFANTASTER SKA FINNAS FÖR ALLA SMAKER DET ÄR EJ LÄTT ATT FÅ TAG PÅ UNDERLEVERANTÖRER SKA NI VETA .
Men jag har nog lyckats att få ett par mycket bra leverantörer så vi få se och hoppas det kostar ju pengar när den ej är i bruk ( BUTIKEN ) ha det så bra och så länge finns vi på tradera ,,

ÄVEN HÄR!!

Ha det så länge

Inga kommentarer: